چرا ما به محصولات upvc اعتماد داریم
نوشته شده توسط : محیا یوسفی

اعتماد به محصولات upvc

 

بعضی افراد این محصولات را پلاستیک خطاب می‌کنند، اما یو پی وی سی‌ها مسیر بسیار دور و درازی را طی کرده‌اند. به لطف دانش مدرن و سال‌ها تحقیق و توسعه، upvc به پیچیده‌ترین ماده موجود برای پنجره، درب، کرکره، قطعات بدنه و مصالح ساختمانی در اکثر روش‌های ساخت و ساز تبدیل شده است.
اما یک مشکل بزرگ موجود در بازار. آیا می‌توانید به من بگویید که تفاوت در روش ساخت، ظاهر و جلوه upvc، نشانه کیفیت این محصول است؟ خیر، تنها زمان و آزمایش‌های شیمیایی انجام شده بر روی آنها عاملی است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. در اکثر کشورها که upvc به مصالح پیشرو در بازار تبدیل شده است، قوانین سختگیرانه‌ای توسط دولت برای حفاظت از مصرف کنندگان در برابر کیفیت ضعیف upvc به اجرا درآمده است.
این هنوز در برخی از کشورها اجرایی نشده است و ما باید به گارانتی‌هایی که ارائه می‌شود برای حصول اطمینان از کیفیت upvc متکی باشیم. معمولا محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند دارای گارانتی خواهند بود. برای این که بتوانیم تشخیص دهیم کدام نوع از این محصولات دوام بالایی دارند و برای استفاده در خانه و یا محل کار مناسب هستند، می‌توانیم به این نکته توجه کنیم که تنها درب‌ها، کرکره‌ها، نرده‌ها، محصولات کشویی و  انواع پنجره‌ upvc مرغوب خدمات پس از فروش و گارانتی دارند. این محصولات از نظر کیفیت، بالاتر از انواع دیگر بدون گارانتی هستند.
کیفیت تنها محدود به upvc نمی‌شود، بلکه اجزای به کار رفته در آن، چگونگی ترکیب آنها با یکدیگر و پایداری هسته آنها و غیره عواملی تعیین کننده خواهند بود. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری برای مقایسه محصولات گران و ارزان upvc پیدا کنید. جوانب مثبت و منفی آنها بر اساس استانداردهای کیفیت بین المللی تعیین می‌شوند.

مزایای محصولات upvc

این مواد عایق بسیار عالی هستند و سرما و گرمای محیط داخل را در طول زمستان و تابستان، حفظ می‌کنند. برای نصب در داخل درب‌ها و پنجره‌ها، گزینه‌های شیشه دوجداره در دسترس هستند که بر اساس درخواست به عنوان گزینه نهایی سفارش داده می‌شوند. با استفاده از این مواد و هدر رفتن کمتر انرژی، بهبود قابل توجهی در صورتحساب‌های وسایل گرمایشی و سرمایشی حاصل خواهد شد. این مواد بسیار بهداشتی هستند و با جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، باد و باکتری در تمام محیط‌های بسته این کار را انجام می‌دهند.
درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی احتیاج به تعمیر و نگهداری ندارند و سال‌ها بدون تغییر کار خواهند کرد. بدون نیاز به رنگ آمیزی و بدون نیاز به سندبلاست. بدون تغییر شکل و با داشتن دوام بالا به کارکرد خود ادامه خواهند داد و با بهره بردن از سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای پیشرفته و با امنیت بالا، محافظت خوبی از محیط داخل خواهند کرد.

آرامش در محیط داخل با محصولات upvc

با نصب شیشه‌های دوجداره باعث جلوگیری از نفوذ سر و صدای خارجی و حفظ حریم خصوصی، با نگه داشتن برخی از سر و صداها در فضای داخلی و جلوگیری از ورود صداهای بیرون به داخل، خواهد شد. از طرف دیگر اگر در منطقه‌ای شلوغ باشید این درب و پنـجره‌ها در صـورتی که داخل آنـها شیشه‌های دوجـداره نصب شده باشـد محیطی آرام را برای شما ایجاد خواهند کرد. پنجـره‌ها در انـدازه‌های مختلـف سـاخته می‌شـوند و قابلـیتی بسـیار عـالی به هـنگام تعــویض پنـجـره‌هـای قـدیمـی با پنجره‌های یو پی وی سی جدید میباشند.
upvc ماده‌ای است که به طور کامل قابل بازیافت است و برای محیط زیست زیان آور نیست. برای این مواد تمامی رنگ‌ها موجود هستند و ظاهر چوبی آنها یک جلوه واقعی ارائه می‌دهند. upvc مدرن توسط ذرات باد، گرد و غبار، اشعه ماوراء بنفش خورشید و دیگر عناصر طبیعی پوسیده و خورده نمی‌شوند. تمیز کردن آنها راحت بوده و کاربر پسند هستند. دارای قفل‌های یکپارچه، درون ریل‌ها و جک‌های پوششی از مواد اولیه مرغوب.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: